تعمیرات دستگاه فتوکپی در محل

تعمیرات دستگاه فتوکپی در محل مشتری - 1 الی 3 ساعت شروع قیمت از 30 هزار تومان - تعمیر فتوکپی در محل
فهرست موارد گفته شده در این مقاله :

فهرست مطالب

تعمیرات دستگاه فتوکپی در محل

تعمیرات و سرویس دستگاه کپی در محل یکی دیگر از صد ها خدمات تهران پرینتر می‌باشد. از آنجا که دستگاه کپی یک دستگاه پیچیده با وزن زیاد و ابعاد نسبتا بزرگ است جابجایی آن کار آسانی نیست و نیازمند زمان و وقت مناسب و وسیله ای برای جابجایی می‌باشد. بدین ترتیب به درخواست مکرر مشتریان گرامی ما تصمیم گرفتیم که تعمیرات و سرویس دستگاه کپی را در محل خود مشتری انجام دهیم (تعمیرات دستگاه فتوکپی در محل). با اینکار علاوه بر صرفه جویی در زمان مشتری، از آسیب دیدن دستگاه کپی به هنگام جابجایی جلوگیری می‌شود.

مشاوره رایگان تعمیرات فتوکپی در محل | قطعات دستگاه فتوکپی | آشنایی با قطعات فتوکپی 88287521

چگونه درخواست تعمیر دستگاه فتوکپی در محل خود را ثبت کنم؟

در صورتی که تمایل دارید تیم پشتیبانی شرکت تهران پرینتر با شما تماس بگیرد، میتوانید از طریق لینک های بالا با نام درخواست مشاوره رایگان، نام و شماره تماس خود را ثبت کرده و پس آن درخواست را ارسال کنید. این اطمینان به شما داده می‌شود که طی ساعات یا دقایق آتی بعد از ثبت درخواست، تیم پشتیبانی تهران پرینتر با شما تماس گرفته و شما را جهت اقدام برای تعمیرات دستگاه کپی در محل راهنمایی می‌کند و مراحل انجام کار را برایتان توضیح می‌دهد.

درخواست مشاوره رایگان - مشاوره کاملا رایگان برای مشتریان - تهران پرینتر

تعمیرات فتوکپی در محل

آیا تعمیر دستگاه کپی در محل محدودیتی دارد؟

جالب است بدانید، در خدمات تعمیر دستگاه کپی و یا تعمیرات پرینتر در محل محدودیتی از لحاظ تعمیرات وجود ندارد و تیم فنی تعمیرات کپی مربوطه قادر به انجام تمامی خدمات تعمیرات دستگاه کپی می‌باشد. نگران محدود بودن ابزار ها و یا قطعات تعمیرات کپی در محل نباشید به این دلیل که تیم فنی ما از تجهیزات لازم و قطعات لازم برای تعمیرات بهره برده و سعی بر این است که خدمات تعمیرات در سریعترین زمان ممکن (1 الی 4 ساعت) انجام شود. همچنین تعمیرات پرینتر در محل مشتری نیز قابل انجام توسط ما نیز هست.

آیا تعمیرات کپی در محل هزینه بیشتری دارد؟

بسیاری از کاربران در هنگام خرابی دستگاه کپی خود اولین بحثی که برایشان پیش می‌آید هزینه تعمیر دستگاهشان می‌باشد و خواستار سرعت بخشیدن به روند تعمیرات دستگاه خود هستند از این رو اکثریت مشتریان در خواست تعمیر کپی در محل خود را دارند. تهران پرینتر برای تعمیرات در محل خود و مشتری هزینه یکسانی در نظر گرفته است و تنها در مواردی خاص مانند فواصل طولانی محل مشتری و یا ایام تعطیل و خارج از ساعت کاری درصد مشخصی بابت هزینه ایاب و ذهاب و سرویس در نظر گرفته می‌شود.

هزینه تعمیر دستگاه فتوکپی در محل

هزینه تعمیرات فتوکپی در محل شامل هزینه سرویس دستگاه کپی و در صورت لزوم هزینه قطعه می‌باشد. قابل ذکر است تمامی هزینه ها قبل از شروع تعمیرات به مشتری اعلام شده و در صورت صلاحدید، تعمیرات و سرویس انجام شده و همچنین به منظور آسودگی خاطر مشتری هزینه کارشناسی دریافت نمی‌شود. هزینه سرویس دستگاه کپی در مورد دستگاه‌های رومیزی و ایستاده و همچنین دستگاه‌های سرعت بالا و پایین متغیر است، به طور مثال :

در موارد جزئی تعمیرات هزینه تعمیرات میتواند مبلغی بین 30 تا 300 هزار تومان باشد و در موارد تخصصی 300 تا 900 هزار تومان.

تعمیرات دستگاه فتوکپی در محل - هزینه تعمیرات دستگاه فتوکپی در محل - 88287521
در مواردی که نیاز به تعویض قطعات اصلی دستگاه باشد، این هزینه بیشتر از 900 هزار تومان خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر مبنی بر هزینه دقیق سرویس و تعمیرات می‌توانید با شماره های 88287522-88287521 تماس حاصل فرمائید.

زمان تعمیر دستگاه فتوکپی در محل

از زمان تماس با شرکت تهران پرینتر تا اعزام کارشناس چه زمانی طول می‌کشد؟

در هنگام تماس مشتری به منظور اعلام خرابی دستگاه خود، کارشناسان واحد فنی بخش برند دستگاه کپی شرکت تهران پرینتر ایراد دستگاه فتوکپی مشتری را بطور دقیق می‌پرسند و هزینه تقریبی را به مشتری اعلام می‌نمایند. در صورت موافقت مشتری کارشناس متخصص در کوتاهترین زمان با تیم فنی خود به محل مشتری اعزام شده و پس از بررسی دستگاه، هزینه دقیق به مشتری اعلام می‌شود و عملیات سرویس و رفع عیب دستگاه کپی انجام خواهد شد. در ادامه بررسی دقیق زمان دقیق تعمیرات می‌پردازیم.

زمان دقیق تعمیرات دستگاه فتوکپی در محل چقدر است؟

از زمانیکه مشتری با شرکت تماس می‌گیرد تا حظور کارشناس به محل مشتری، حداقل  ساعت و حداکثر 12ساعت زمان می‌برد. زمان لازم به منظور انجام تعمیرات و سرویس دستگاه کپی از 30 دقیقه تا 3 ساعت متغیر است. لازم به ذکر است در موارد خاص از جمله تعمیرات برد فرمتر و پاور دستگاه و همچنین معیوب بودن قطعات شاسی و یا نایاب بودن قطعه مربوطه این زمان افزایش می‌یابد. توجه داشته باشید که امکان نایاب بودن قطعه ای در دستگاه کپی 10 درصد میباشد.

سرویس جنرال دستگاه فتوکپی - تعمیرات دستگاه فتوکپی در محل - 88287521

آیا خدمات در محل برای تمامی دستگاه های کپی می‌باشد؟

کلیه خدمات شرکت تهران پرینتر به منظور تعمیرات و سرویس، در تمامی برندها از جمله دستگاه های فتوکپی شارپ، کانن، توشیبا و … ممکن می‌باشد و تنها در موارد خاص از قبیل تعمیرات تخصصی برد، سرویس جنرال، تعمیر فریم و شاسی دستگاه پس از کارشناسی در محل مشتری می‌بایست دستگاه کپی به نمایندگی ارسال شود و کارشناسان ما بصورت تخصصی دستگاه فوق را سرویس و رفع عیب می‌نماید. در صورتیکه عملیات تعمیر و سرویس بیش از 48 ساعت باشد دستگاهی بصورت امانت و رایگان به محل مشتری فرستاده شده و تا اتمام عملیات تعمیر تحویل داده میشود.

تعمیرات تخصصی دستگاه فتوکپی شارپ و دستگاه فتوکپی توشیبا (بیشتر بدانید …)

چه خدماتی بمنظور تعمیرات دستگاه کپی در محل قابل انجام شدن است؟

از آنجایی که مشتری نیاز مبرمی به دستگاه کپی خود دارد و با توجه به اینکه در دستگاه‌های کپی مخصوصا دستگاه‌های سنگین و ایستاده مراحل ارسال و دریافت دستگاه دشوار می‌باشد؛ سعی دارد تا حدالمکان با اعزام کارشناسان مجرب خود به محل مشتری دستگاه مشتری رفع عیب شود. از جمله خدماتی که ما به منظور رفع عیب دستگاه کپی در محل می‌توانیم انجام دهیم شامل:

سرویس دستگاه کپی، شارژ و تعویض کارتریج، تعویض دولوپر دستگاه کپی، تعویض قطعاتی از جمله درام، بلید، هیتر، چیپ کارتریج، کلاچ ها و چرخ دنده ها، کاغذ کش های دستگاه می‌باشد. ایراداتی از قبیل کمرنگی، خط انداختن بر روی برگه، گیر کاغذ، نکشیدن کاغذ و صدای ناهنجار را می‌توان تا در صد بالایی در محل مشتری رفع عیب نمود.

تعمیرات دستگاه کپی در محل به چه صورت انجام می‌شود؟

عملیات سرویس و تعمیر دستگاه کپی در محل مشتری بصورت کاملا جز به جز با شروع عیب یابی دقیق انجام می‌شود و پس از سرویس داخل دستگاه کپی در قسمتهای مکانیک دستگاه فتوکپی و گریس کاری چرخ دنده ها و تمیز کردن کاغذکش ها ایراد گفته شده توسط مشتری رفع عیب خواهد شد. دیگر قسمتها توسط متخصص تست شده و تنظیمات کارخانه انجام می‌شود.

تعمیر و سرویس دستگاه کپی در محل مشتری بهتر است یا در شرکت؟

در صورتیکه مشتری امکان ارسال دستگاه کپی خود را به محل شرکت نداشته باشد و استفاده ضروری از دستگاه خود داشته باشد، بهتر است بمنظور تسریع در فرایند تعمیرات و جلوگیری از هدر رفتن زمان مشتری، رفع عیب دستگاه در محل مشتری انجام شود. همچنین در حالتی که دستگاه کپی نیاز به سرویس جنرال نداشته باشد و با شارژ کارتریج و تعویض دولوپر و قطعاتی جزئی از قبیل درام، پرس، Pickup (کاغذکش) ها مشکل دستگاه بر طرف شود بهتر است در محل مشتری دستگاه کپی احیا شود.

در صورتیکه دستگاه ایراد کلی داشته و یا نیاز به سرویس جنرال داشته باشد بهتر است در شرکت و نمایندگی کپی مربوطه تعمیر شود چراکه ایراداتی از قبیل تعمیر برد، داشتن صدای ناهنجار و شکستگی فریم دستگاه کپی به همراه سرویس جنرال در محل مشتری امکان پذیر نمی‌باشد و باید دستگاه کپی پس از تعمیر حتما تست نهایی و QC شود.

تعمیر فتوکپی - تعمیرات دستگاه کپی در تهران - 88287521

تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل

تهران پرینتر در زمینه تعمیرات کپی با توجه به استانداردهای موجود در کمپانی رسمی شارپ سعی بر این داشته خدمات ویژه ای به کاربران دستگاه‌های کپی شارپ ارائه دهد. از این رو ما با دارا بودن کارشناسان مجرب و دوره دیده در شرکت اصلی شارپ آماده عقد قرار داد با شرکتها بصورت خدمات سالانه و همچنین بصورت موردی را داریم. تهران پرینتر به عنوان یکی از بزرگترین و مجرب‌ترین کادر تعمیرات کپی شارپ در ایران با داشتن 22 سال تجربه در تعمیرات طیف گسترده ای از دستگاه‌های کپی شارپ سیاه و سفید و دستگاه‌های کپی شارپ رنگی توانسته خدمات ویژه ای به مشتریان گرامی ارائه دهد.

کاربرانی که به دنبال تعمیرات دستگاه کپی شارپ و شرکت معتبر بمنظور سرویس و تعمیر دستگاه کپی شارپ خود هستند می‌توانند با شماره 88287521 جهت در خواست اعزام کارشناس به محل خود تماس بگیرند. تمامی مراحل سرویس و تعمیر و تعویض قطعات کپی شارپ در محل مشتری با هماهنگی مشتری بوده و هزینه از قبل اعلام می‌شود و تست نهایی، فاکتور به همراه گارانتی 6 ماهه تقدیم مشتری می‌گردد.

تعمیر دستگاه کپی در چه مناطقی از تهران قابل انجام است؟

سرویس و تعمیر دستگاه کپی در کرج و تمامی مناطق شمال، جنوب، غرب و شرق تهران و محدوده شهر تهران امکان پذیر است چراکه کارشناسان ما در شرکت تهران پرینتر در سطح شهر آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می‌باشند.

دفتر اصلی تهران پرینتر در شمال بزرگراه جلال آل احمد قرار گرفته است. مشاهده آدرس شرکت روی نقشه

نمایندگی تعمیرات در :

  • شمال تهران
  • شرق تهران
  • غرب تهران
  •   جنوب تهران
  •   فاطمی
  •   گیشا
  •   شهرآرا
  •   صادقیه
  •   اکباتان
  •   سعادت آباد
  •   شهرک غرب
  •   ستارخان
  •   میرداماد
  •   جردن
  •   تهران پارس
  •   فرجام
  •   سیدخندان
  •   آزادی
  •   انقلاب
  •   پونک
  •   ونک
  •   مطهری
  •   ولیعصر
  •   تجریش
  •   شهران
  •   کرج

آیا شارژ کارتریج دستگاه کپی در محل امکان پذیر است؟

شرکت تهران پرینتر شارژ کارتریج دستگاه کپی را بصورت کاملا تخصصی انجام داده و تمامی پودرهای قبلی را تخلیه و سپس زایدهای پودر سوخته را از قسمت مخزن سوخته خالی کرده و در صورت لزوم چرخ دنده و آسیاب آن را سرویس و گریس کاری می‌کند و سپس پودر درجه یک شارپ را به درون مخزن شارژ ریخته و فول شارژ می‌نماید و در انتها در صورت ارور دستگاه کپی چیپ ست کارتریج آنرا تعویض می‌نماید. شارژ کارتریج دستگاه کپی رنگی بهتر است در محل شرکت انجام شود چرا که با دقت بیشتری کلیه مراحل کار انجام می‌شود.

سخن آخر

در پایان در صورتی که دستگاه فتوکپی شما دچار مشکلاتی شده میتوانید تعمیرات آن را به کادر فنی و مجرب تهران پرینتر با داشتن 13 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیرات بسپارید.

صفحه اینستاگرام شرکت تهران پرینتر | با دنبال کردن صفحه اینستاگرام تهران پرینتر از محصولات کارکرده برای فروش با خبر شوید. پرینتر
کانال تلگرام شرکت تهران پرینتر | با عضویت در کانال تلگرام تهران پرینتر از آخرین اخبار صنعت چاپ باخبر باشید.
5/5 - (22 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *